Alla vi drömmer ofta att titta på en favorit film hemma efter jobbet. Men ibland när den här tid kommer måste vi att bryta sig på reklam. Jag tycker det inte helt.
För det första bryter reklamen filmens stämning . Det går bra i fall när man tittar på en dålig film. När tittar jag på härliga riktigt bio jag vill koncentrera mig på vad handlar om det. Då blir jag glad.
För det andra finns det många tips av reklam som jag vill använda inte. Aldrig. Då jag vill spara min tid och mitt goda humör. Jag vill känna mig bra hemma . Därför på morgonen kommer nya dag med eget spänning och problemet.
Dessutom kan man ha glädje efter en aktiv dag istället nervös upplevelse för reklam. Och kom jag ihåg... också betalar jag pengarna för Radiotjänst. Det räcker att vi bli nöjda hemma.
För det första bryter reklamen filmens stämning . Det går bra i fall när man tittar på en dålig film. När tittar jag på härliga riktigt bio jag vill koncentrera mig på vad handlar om det. Då blir jag glad.
För det andra finns det många tips av reklam som jag vill använda inte. Aldrig. Då jag vill spara min tid och mitt goda humör. Jag vill känna mig bra hemma . Därför på morgonen kommer nya dag med eget spänning och problemet.
Dessutom kan man ha glädje efter en aktiv dag istället nervös upplevelse för reklam. Och kom jag ihåg... också betalar jag pengarna för Radiotjänst. Det räcker att vi bli nöjda hemma.
För det första bryter reklamen filmens stämning. Det går bra i fall när man tittar på en dålig film. När tittar jag på enriktigt härlig film vill jag koncentrera mig på handlingen. Då blir jag glad.
SvaraRaderaFör det andra är det som reklamen vill säga helt oinstressant för mig. Det finns det många saker som reklamen vill sälja som jag aldrig skulle köpa.I stället vill jag spara min tid och mitt goda humör. Jag vill känna mig bra i mitt eget hem och kunna koppla av På eftersom som man brukar säga i Sverige: Det är en dag i morgon också. kommer nya dag med egen spänning och problemet.
Dessutom kan man ha glädje efter en aktiv dag istället för en nervös upplevelse av reklam. Och kom jag ihåg... också jag betalar pengarna för Radiotjänst. Det räcker att vi bli nöjda hemma.